dilluns, 1 de febrer del 2010

Tierra del Fuego

Ahir vaig aprendre 3 coses:

1) A Ushuaia hi ha hospital
2) D'aspecte cutre però t'atenen bé i gratis
3) A Ushuaia no hi ha ràbia

En fi, que m'ha mossegat un gos, què hi farem. Després de mossegar-me, l'amo em va dir que no em mogués gens o hi tornaria i el xuxo m'anava ensumant les mans, els ous, ... fins que el va poder agafar. Buf, encara tinc la possibilitat de tenir descendència :-)

Que ningú no s'espanti, ferida molt molt superficial, com una rascada. Ni tan sols risc d'infecció.

Per altra banda, he passejat en barca pel canal del Beagle (per veure la fauna de les illetes), un dia caminant pel parc nacional, un altre d'excursió a la glacera, un pels llacs amb un cotxe que vaig llogar amb uns altres catalans (conduint nevant!), algun museu, ...

També ha caigut ja el cordero patagónico (modalitat típica de parrillada libre: bufet lliure de graellada tremenda de carns a la brasa, un autèntic perill!), peix bo i marisc (malgrat la marea roja), alguna bona farra, ... tot això amb gent diversa que et vas trobant.

I ara, volant cap a El Calafate, a veure el Perito Moreno.

Al fons, Ushuaia i el canal del Beagle.

"Glacera" (de pa sucat amb oli) sobre Ushuaia, a menys de 1000m d'alçada.

2 comentaris:

  1. Així que en menys de 15 díes ja estàs adaptat... farres, hospital, conducció temerària...es que no se't pot deixar vitajar sol! ;D

    Uri

    ResponElimina
  2. Ensurts com aquest els mínims, d'acord? Poca broma, que ens faràs patir a tots.
    El que més ens agrada és que ens expliquis les farres que et montes, els menús de règim i fotos de fauna dòcil (i sense dents).

    Àngels

    ResponElimina