dijous, 29 d’abril del 2010

La Paz i tal

Sóc a La Paz, ciutat governamental de Bolívia, que no capital (Sucre). La Paz és a una espècie de vall, envoltada d'altes muntanyes de fins a més de 6000m. El centre és a la part baixa, a uns 3700m, arribant la part alta a uns 4000m, on s'hi troba El Alto. No és la ciutat més alta del món, aquesta és Potosí (4000-4200m), on vaig ser-hi ara fa uns dies. Sí, Bolívia és un ball d'alçades. La ciutat és interessant, sobretot pels contrastos: modern, antic, consumistes, indígenes, ordre, caos, ...


Un altre Valle de la Luna:


Runes de Tiwanaku:


Per cert, aquestes són les típiques dutxes Bolivianes, almenys als hostals baratets. L'aigua passa per una resistència elèctrica que "l'escalfa" just abans de sortir. Algunes vegades notes com baixa la llum a l'engegar l'aigua. I en una d'elles, em vaig enrampar vàries vegades al donar l'aigua amb l'aixeta... fa por!


Últimament estic cometent bastants errors: encara no he probat la chicha (i ja he estat a Cochabamba...), em fa cosa fer fotos en primer pla de les cholitas, pràcticament no tinc fotos del mercats, vaig a hostals poc adequats per conèixer gent, ... res traumàtic però s'haurà de millorar :-)

I ara, cap a la conca Amazònica, d'excursió per la Pampa i potser una mica de Selva!

4 comentaris:

  1. Haha!! És veritat, no recordava el tema dutxes!! Ara també recordo un pessigolleig especial quan em dutxava. No serà això i no el pollastre el que fa que els occidentals siguem calbs i els andins no?

    ResponElimina
  2. Jordi! ja m'ha arribat la postal, moltes gràcies!!!

    ResponElimina
  3. De res! Se'm va passar Argentina, però ja hi posaré remei :-)

    ResponElimina